20180227

Lýdie & Leon

Tleon 

Krev není voda, čím více krve, tím více života, předchozího nebo budoucího. Devadesátky - báječná epocha, renesance nadějí 4. 


Se svým dobrodružným životem prodavače z večerky jsem nemohl ohromit vysokou blonďatou kreativku, co s kamarády brázdila ukrajinské řeky na raftech a pila k tomu litry vodky.
Jasně, mohl jsem ji povídat drsný historky o tom, jak mi z rudlíku spadly přepravky 
s minerálkama a jen devět flašek se rozbilo, anebo jinou pecku, o tom že rohlíky od Boučka jsou pěkně vypečený. Možná by zabrala historka o kolegovi Jendovi, což byl regulérní magor a přesto nemusel sedět v pavilonu Fakultní nemocnice a užívat medikaci. Tutáč by si z toho všeho mýho každodenního vzrušení sedla na zadek. 
Přesto jsem to zkusil jak drsně, tak romanticky a koupil po pečlivém výběru dvě jízdenky na parádní jízdu s Lucem Bessonem. 
S knedlíkem v jícnu jsem Lýdii přímo od čudlíků registrační pokladny pozval. 
Neodmítla :) 

Totiž v Devadesátkách byl spolehlivým vodítkem kvality bijásku Vachlerův Kinobox, kde dva šílenci Miloš Kohout a Roman Holý, dovedli vyprezentovat film tak, abys na něj chtěl nahned zajít a věděl, že o vkus a peníze nepřijdeš, protože to nebude ubohá sračka od nějakýho rozervanýho mileniála. 


1995

Sedíme, koukáme, na plátně se zatím objevuje krve jen málo... zato litry mléka. 
Krev a mlíko.

Pašák Gary má vynikající pracovní výsledky, jeho protinarkotická brigáda čistí ulice Big Applu jak Viktor Čistič.

Láska. Mnoho podob lásky. Chceme být milováni a chceme milovat (kdyby tehdy kino promítalo Director's cut, bylo by to ovšem daleko víc fér!).

Je hodně zvrhlé, identifikovat se s nájemným vrahem? Je. Identifikujeme se. 

Ludwig van Beethoven + Sony Sports Walkman.

Na plátně začalo šílenství, Beretty štěkají, C4 bouchají, inferno. 

Amidala se svou rudou tlamičkou nasedá na lanovku, a v novém domově s nadějí na pomstu vysazuje svěřenou aglaonemu, život jde dál.

Lýdie s uplakanýma očima před kinem špitla ahoj ... a já se musím z Malé Itálie vrátit za pult, určitě tam na mě čekají nějaký nový velký výzvy.
#Devadesátky #Nineties